Kako možemo pomoći
Ovdje smo kako bismo pomogli odgovoriti na vaša pitanja, riješiti probleme i usmjeriti vas u pravom smjeru ako vam treba popravak.
Kako možemo pomoći?
Odaberite opciju u nastavku kako biste dobili pomoć koju tražite.
Printer Shutdown Issue
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Do problema je došlo jer navedeni pisači pristupaju poslužitelju treće strane putem interneta kad se pisač uključi. Od 30. svibnja povećala se količina podataka koji su vraćeni s poslužitelja treće strane.
Sukladno tome, pisač nije mogao obraditi podatke i isključivao se neposredno po uključivanju. Ovisno o modelima, pisač se opetovano isključivao i ponovo uključivao.
7. lipnja 2022. količina podataka koje je vratio poslužitelj treće strane promijenjena je u onu koju je pogođeni pisač mogao obraditi. Kao rezultat toga, pogođeni pisači mogli su se uključiti i pravilno raditi.
Programske datoteke s ispravljenom kontrolom obrade podataka objavljene su kao oblik pripreme za buduće promjene internetskog okruženja.
Preporučuje se redovito ažuriranje programskih datoteka pisača na najnoviju verziju.
Programske datoteke pisača mogu se ažurirati putem mreže s pomoću samog uređaja ili s pomoću alata za ažuriranje koji se može preuzeti s kartice za programske datoteke za vaš proizvod. Odaberite jednu od metoda ažuriranja programskih datoteka za vaš proizvod u nastavku.
Pitanje o proizvodu
Započnimo tako da identificiramo vaš proizvod
Organizirajte popravak
Započnimo tako da identificiramo vaš proizvod
Canon Store
Let's start by identifying your product
Pitanje
Upotrijebite obrazac u nastavku kako biste lakše definirali prirodu upita
Popravak
Canon Store
Please select from the options below to help define the nature of your Canon store enquiry