Nemojte pristajati na manje
Ponekad se proizvodi tvrtke Canon uvezu u vašu regiju, iako ih tvrtka Canon nikad nije namjeravala u njoj prodavati. Poznati i kao roba u "sivoj" zoni, često se prodaju po nižim cijenama, ali problem je što vas dugoročno mogu koštati mnogo više.
Canon ulaže mnogo truda osigurati pažljivu lokalizaciju svakog svog proizvoda za regiju kojoj ga je Canon namijenio za prodaju i općenitu upotrebu. Pažljivim razmatranjem Canon osigurava odgovarajući hardver, softver, priručnike na relevantnim jezicima, dodatnu opremu (utikači i torbice) i jamstva za određenu regiju.
Iako se proizvodi u "sivoj" zoni mogu činiti povoljnima, prodavatelji ih često prilagođavaju dodavanjem, promjenom ili uklanjanjem dodatne opreme, priručnika i jamstava, narušavajući vaš Canon doživljaj. Neke maloprodajne trgovine na mreži tvrde da se nalaze u vašoj regiji, ali to nije istina pa je dobro biti upućen.
Dodatni porezi ili carine – možda neće biti uključene u navedenu cijenu proizvoda u "sivoj" zoni.
Povrati novca i proizvoda možda će biti otežani ili nemogući – prodavatelji izvan vaše regije možda ne podliježu lokalnim zakonima za potrošače po pitanju povrata proizvoda.
Jamstvo možda neće biti dostupno – na proizvode u "sivoj" zoni ne odnose se prednosti lokalne jamstvene podrške tvrtke Canon. Pružanje jamstva za proizvode u "sivoj" zoni odgovornost je maloprodajne trgovine. Ako je prodavatelj izvan vaše regije, možda nećete dobiti pomoć koju od njega očekujete. Umjesto toga, ako prodavatelj osigurava servisiranje u sklopu jamstva, to servisiranje možda će pružati neovisni servisni centri čije usluge u sklopu jamstva nisu u skladu sa standardima tvrtke Canon.
Opasni ili nekvalitetni kabeli za napajanje ili strujni adapteri koje nije proizvela tvrtka Canon – uz proizvod mogu biti priloženi nesigurni proizvodi treće strane koje tvrtka Canon nije odobrila i koji ne zadovoljavaju lokalne propise.
Priručnici loše kvalitete – maloprodajne trgovine u "sivoj" zoni često prilažu nečitke fotokopije ili ne prilažu priručnike na vašem jeziku.
Nema povrata novca / promocija – nećete moći zatražiti povrat novca (ako se nudi) ili iskoristiti prednost drugih promocija tvrtke Canon u svojoj regiji.
Sve te probleme možete izbjeći tako da kupujete proizvode koje je tvrtka Canon namijenila vašoj regiji od uglednih maloprodajnih trgovina u svojoj regiji. Ovi su proizvodi posebno konfigurirani te uz njih dobivate punu podršku i odobrenu dodatnu opremu koje samo Canon može osigurati, tako da dobivate puni Canon doživljaj i mogućnost maksimalnog uživanja u kupljenim proizvodima.
Općenite smjernice za utvrđivanje jesu li proizvodi tvrtke Canon u "sivoj" zoni
Osim alata za provjeru serijskog broja koji je dostupan na ovoj stranici, sljedeće identifikacijske oznake i jezični izrazi mogu vam pomoći da utvrdite je li proizvod u "sivoj" zoni:
Kompaktni digitalni fotoaparati – IXUS i PowerShot
Ako neka od ovih značajki nedostaje, proizvod je možda u "sivoj" zoni:
na pakiranju proizvoda trebaju biti engleski, francuski, talijanski, njemački, španjolski i ruski;
Treba biti jamstvo tvrtke Canon koje odgovara vašoj regiji; proizvod treba imati naziv IXUS ili PowerShot. Proizvodi tvrtke Canon mogu imati različite nazive na različitim tržištima, a nazive fotoaparata IXY ili Digital ELPH tvrtka Canon namijenila je različitim regijama.
na pakiranju proizvoda i proizvodu koji su namijenjeni vašoj regiji trebaju biti logotipovi EAC i CE.
Potrošački kamkorderi
Ako neka od ovih značajki nedostaje, proizvod je možda u "sivoj" zoni:
na pakiranju proizvoda trebaju biti engleski, francuski, talijanski, njemački, španjolski i ruski;
logotip PAL treba biti prikazan na pakiranju proizvoda. PAL je videoformat za Europu, dok je NTSC prvenstveno za tržište u SAD-u;
proizvod treba imati naziv Legria. Proizvodi mogu imati različite nazive u različitim regijama. Na primjer, potrošački kamkorderi naziva VIXIA nisu namijenjeni vašoj regiji
na pakiranju proizvoda i proizvodu koji su namijenjeni vašoj regiji trebaju biti logotipovi EAC i CE.
DSLR i proizvodi bez zrcala
Ako neka od ovih značajki nedostaje, proizvod je možda u "sivoj" zoni:
na pakiranju proizvoda trebaju biti engleski, francuski, talijanski, njemački, španjolski i ruski;
proizvod treba imati naziv EOS. DSLR i fotoaparati bez zrcala naziva Kiss ili Rebel namijenjeni su drugim regijama.
Mora biti priloženo Canonovo jamstvo namijenjeno vašoj regiji. Za EOS R, pakiranje treba sadržavati karticu s otisnutim serijskim brojem proizvoda.
Serijski broj na proizvodu, pakiranju i kartici mora biti isti.
na pakiranju proizvoda i proizvodu koji su namijenjeni vašoj regiji trebaju biti logotipovi EAC i CE.
Provjerite serijski broj
Napominjemo da je ova usluga upita ograničena na kompaktne digitalne fotoaparate, DSLR i fotoaparate bez zrcala, objektive i potrošačke kamkordere. Ako želite provjeriti serijski broj objektiva koji je prodan u sklopu kompleta opreme, trebate odabrati naziv modela kućišta kompleta s popisa modela u nastavku. Ako i dalje niste sigurni je li vaš proizvod tvrtke Canon namijenjen prodaji u vašoj regiji, jednostavno pošaljite naziv modela i serijski broj na ipr.info@canon-europe.com. Dajte nam nekoliko dana da provjerimo i odgovorimo vam.