Upotreba digitalnih medija u stalnom je dramatičnom porastu na svjetskoj razini. Kako bismo kvantificirali taj rast, recimo kako je proračun za digitalni marketing između 2019. i 2020. u prosjeku porastao za 13 %1. Osim toga, ništa ne sugerira kako bi taj trend u doglednoj budućnosti trebao usporiti.
U kombinaciji tehnoloških iskoraka, promjene načina na koji živimo svoju svakodnevicu i porasta rada na daljinu za mnoge od nas tijekom 2020., naši klijenti sad više nego ikad prije čitaju, kupuju i rade preko interneta.
Članak
Kako vam uređaji serije imagePRESS C170 mogu pomoći zadiviti klijente bez velikih troškova
Nemojte se utopiti u masi
Ako ste tvrtka, to je jasan signal koji daje zeleno svjetlo za ulaganje u marketing na tim popularnim digitalnim kanalima. To naročito vrijedi u okruženju sve restriktivnijih proračuna u kojemu brojne organizacije imaju sve manje proračune za marketing.
Prije nego što dođete do takvog zaključka, ipak bi bilo dobro razmisliti o njemu. Činite li sve što i drugi, vaše bi se komercijalne poruke lako mogle izgubiti u moru ostalih koje šalju brojni konkurenti.
Personalizirani ispis u odnosu na digitalni danas je toliko učinkovit između ostaloga i zbog toga što klijenti primaju sve manje takvih materijala. U usporedbi sa stotinama e-poruka koje pune njihove ulazne spremnike, klijenti vjerojatno primaju tek nekolicinu otisnutih isporuka na tjedan.
Vrijeme je za krenuti drugim putem
U marketingu je poznat način razmišljanja kako u vremenima dok svi idu jednim putem treba poći onim drugim, što u ovom slučaju znači kako biste veću vrijednost mogli postići okrenete li se ispisivanju medija. To predstavlja izravnu, opipljivu i učinkovitu alternativu pomoću koje se možete povezati sa svojim klijentima i ostaviti na njih trajan utisak.
Međutim, kako bi se naglasio efekt veće vrijednosti koji proizlazi iz smanjenog opsega, važno je da materijali koje proizvodite odaju dojam vrhunske kvalitete; u suprotnom će završiti u kanti za smeće jednako brzo kao i ostale e-poruke. Istraživanja nam pokazuju kako kvaliteta tiskanih materijala, od vrste medija do dizajna, značajno utječe na njihovu učinkovitost.
Kako bismo vas nadahnuli i demonstrirali kakav se efekt može postići ispisom, predstavljamo nekoliko primjera koji su međunarodno priznati; grafički prikaz Mercedesovog holograma2 i oglas za Ford Ranger, ‘Kako raskinuti sa svojim Ford Rangerom’3. U oba primjera naglašena su ograničenja jednodimenzionalnih e-poruka u odnosu na iznimnu svestranost ispisnih kampanja.
Isplativa serija imagePRESS C170
Jedna od ključnih stavki koje tradicionalno sputavaju ulaganja u ispisivanje je proračun. Kad su se digitalni mediji tek pojavili, kao jedna od njihovih najvećih prednosti istaknuti su niži troškovi proizvodnje. Razumijemo da možda oklijevate uložiti u kvalitetna ispisna rješenja ako se za proizvodnju oslanjate na skupe vanjske partnere. Međutim, sada postoji odličan način zaobilaska tog problema.
Vaša tvrtka može uštedjeti i samostalno proizvoditi kvalitetne materijale, ulaganjem u uređaje serije imagePRESS C170 tvrtke Canon. To je napredno rješenje koje pruža uredsku funkcionalnost kakvu biste očekivali od ‘robusnog’ pisača s dodatnim opcijama završne obrade. Jednostavno govoreći, nudi vam najbolje iz oba svijeta: ekonomičan pisač za svakodnevnu upotrebu koji istovremeno nudi kvalitetne rezultate i omogućava vam da svoje mogućnosti proširite na područje profesionalnog ispisivanja.
Kvaliteta je uistinu toliko dobra da s pomoću uređaja serije imagePRESS C170 možete oglašavati svoje proizvode i usluge impresioniranim klijentima, bez potrebe za prepuštanjem ispisivanja svojem redovitom dobavljaču.
Ono što je još bolje, asortiman proizvoda iz serije imagePRESS C170 dizajniran je tako da pruža široku paletu mogućnosti za ispunjavanje vaših individualnih poslovnih potreba. Asortiman je dizajniran za isporučivanje dosljedno otisnutih materijala živih boja, u visokoj razlučivosti te vam omogućava postizanje najučinkovitijih i najprivlačnijih rezultata. Naš asortiman nudi vam tehnologiju koja je potrebna za stvaranje svestranih, razigranih i uzbudljivih rezultata, a pokriva sve, od postera do ambalaže po mjeri.
Ključne značajke uređaja imagePRESS C170
Uz kvalitetne boje s FOGRA odobrenjem koje se konzistentno reproduciraju na razini većeg broja zadataka, kroz dulje vremensko razdoblje, visoka razina završne obrade za sve vaše projekte je zajamčena. Moći ćete uživati i u nenadmašnoj svestranosti. Stvorite upečatljive formate, uključujući standardne veličine A4 i A3, omotnice, medije do 350 g/m² i funkcije rada s listovima dužine do 1300 mm. Uživajte u fleksibilnosti tekstura; birajte između sjajnih, svilenih, običnih i teksturiranih medija, varijabilnih podataka i opsežnog asortimana linijske profesionalne završne obrade.
Kako biste saznali više o tome što serija imagePRESS C170 tvrtke Canon može učiniti za vašu tvrtku, pregledajte brošuru s asortimanom.
Povezani proizvodi i usluge
-
Digitalni tiskarski strojevi za ispisivanje u boji
imagePRESS C170
Od malih i srednjih tvrtki do odjela za ispisivanje, omogućite širok raspon kreativnih primjena i pomaknite granice uz imagePRESS C170. -
Višenamjenski pisači u boji
Serija imageRUNNER ADVANCE DX C5800
Brže i sigurnije upravljajte dokumentima te ih obrađujte uz naše napredne višefunkcijske A3 uređaje u boji. -
SOFTVER
Suradnja u radnom prostoru u oblaku: automatizacija procesa
Preuzimajte dokumente i trenutačno pronađite potrebne informacije bez obzira na to radite li iz ureda, od kuće ili na terenu.
Istražite više
- https://www.mediavalet.com/blog/digital-marketing-statistics/
- https://www.printpower.eu/case-studies/mercedes-hologram/
- http://www.bestadsontv.com/files/print/2017/Dec/91297_JWT%20Ford%20Ranger%20DM%20BoardV2.jpg