Jeste li se ikada poželjeli vratiti korak unatrag i osmisliti plan za budućnost, ali niste imali vremena?
Ako ste donositelj odluka u IT sektoru (ITDM), odgovor je vjerojatno da. U našem najnovijem istraživačkom izvješću ispitali smo više od 1700 donositelja odluka u IT sektoru diljem Europe o njihovim iskustvima u posljednjih nekoliko godina – i njihovim prioritetima u nadolazećim godinama.
Jedno od ključnih otkrića bilo je da su donositelji odluka u IT sektoru zaposleniji nego ikad. Zapravo, u prosjeku odvajaju 7 % više vremena na svoje obaveze nego na vrhuncu pandemije 2021. godine. Uzimajući u obzir količinu vremena koja im je potrebna za izvršavanje obaveza, dodatno strateško planiranje lako pada u drugi plan. Koji je prijedlog istraživanja voditeljima IT-a za oslobađanje vremena?
ČLANAK
Osnaživanje IT inovacija: tri koraka za oslobađanje vremena za planiranje i strategiju
Inovacija: izazov i rješenje
Strategija i planiranje spadaju među najvrjednije odgovornosti svakog voditelja IT-a, no u posljednjih nekoliko godina bilo je izazovno odvojiti vrijeme za njih. U pogledu vremena koje su za njih odvajali, planiranje i strategija 2019. godine zauzeli su drugo mjesto, dok su do 2021. godine pali na treće mjesto od kraja popisa prioriteta.
Godina 2023. donijela je pozitivan pomak, s obzirom na to da se strategija vratila na četvrto mjesto, a to se odrazilo na inovacijske planove donositelja odluka u IT sektoru. Donositelji odluka u IT sektoru izjavili su da ozbiljno razmatraju tehnologije kao što su automatizacija i umjetna inteligencija. Iako je to vjerojatno bilo potaknuto organizacijskim potrebama, također se činilo da je dio nastojanja donositelja odluka u IT sektoru da dobiju više vremena, što im omogućuje da se doista usredotoče na posao koji im je važan. Na primjer, 51 % ispitanika izjavilo je da je jedna od privlačnosti usvajanja automatizacije ta što bi im omogućila da se osobno usredotoče na više strateških zadataka.
Problem je u tome što je za implementaciju novih inovacija treba vremena, a vrijeme je upravo ono što oni nemaju. Zapravo, odgovarajući na pitanje o prioritetima za ulaganje, mnogi donositelji odluka u IT sektoru naveli su da su toliko zauzeti rješavanjem svakodnevnih problema da ne mogu pomno pratiti usvajanje tehnologija kao što je umjetna inteligencija: vjerojatnost za ulaganje u umjetnu inteligenciju manja je za 10 % kada je riječ o donositeljima odluka u IT sektoru koji više vremena provode u područjima kao što su informacijska sigurnost i održavanje uređaja, iako bi im umjetna inteligencija mogla pomoći pri izvršavanju nekih od tih zadataka.
Kako donositelji odluka u IT sektoru mogu učinkovitije iskoristiti svoje vrijeme i otvoriti prostor inovaciji? Pročitajte naša tri najvažnija savjeta u nastavku.
1. Uložite u pouzdan hardver
Naše je istraživanje pokazalo da problemi s uređajima predstavljaju stalni izazov za donositelje odluka u IT sektoru. 38 % ispitanika izjavilo je da im otklanjanje kvarova na uređaju i dalje oduzima značajnu količinu vremena. Kada je riječ o voditeljima IT-a i njihovim timovima, rješavanje problema uzrokovanih nepouzdanim hardverom vraća ih korak unatrag i odvraća njihovu pozornost od strategije i inovacije.
Odabirom dokazano pouzdanog hardvera, donositelji odluka u IT sektoru mogu potrošiti manje vremena na popravljanje i zamjenu uređaja, a više vremena na dugoročno planiranje. Osim što pruža pogodnosti njihovim timovima, taj pristup poboljšava produktivnost cijele organizacije zbog smanjenja prekida rada.
2. Unesite dodatnu podršku za servis
IT timovi provode redovite servise uređaja tijekom njihovog vijeka trajanja kako bi pružali najbolje performanse. Iako su neki donositelji odluka u IT sektoru zaposlili servisere kako bi uštedjeli novac, to će vjerojatno rezultirati trošenjem dragocjenog vremena unutar njihovih IT timova.
Servisiranje uključuje značajne razine organizacije. IT timovi trebaju minimizirati smetnje, izraditi odgovarajući raspored, naručiti odgovarajuće dijelove na vrijeme i riješiti sve pogreške ili probleme koji se pojave. Istraživanje je pokazalo da stalna podrška ne samo da oduzima puno vremena, već iziskuje naporan rad: 24 % donositelja odluka u IT sektoru izjavilo je da održavanje hardvera smatra izazovnim.
Nasreću, modeli servisiranja znatno su se razvili u posljednjih nekoliko godina. Vodeći dobavljači hardvera često uključuju atraktivne opcije servisiranja, čak i uz mogućnost odabira paketa s potpunim upravljanjem, ako je to potrebno.
3. Izgradite dobro integrirani tehnološki ekosustav
Brz prijelaz na hibridni rad doveo je do toga da donositelji odluka u IT sektoru počnu ulagati u nove alate za suradnju. No ulaganje u brojne nove tehnologije u kratkom vremenskom roku može dovesti do toga da IT infrastruktura organizacije postane složenija i fragmentiranija.
Sa svakim dodatnim slojem tehnologije, treba razmotriti integraciju sa starijim sustavima. Naše je istraživanje pokazalo da su donositelji odluka u IT sektoru toga itekako svjesni. Na pitanje kako planiraju poboljšati hibridni rad u svojoj organizaciji, kao glavni prioritet naveli su bolju integraciju s uredskom infrastrukturom i platformama.
Možemo vidjeti i da su donositelji odluka u IT sektoru zabrinuti zbog složenosti svojih trenutačnih ekosustava na temelju njihove usredotočenosti na nabavu u sljedeće tri godine. 34 % donositelja odluka u IT sektoru izjavilo je da je njihov prioritet bio racionalizirati i konsolidirati postojeći IT sustav. Uzimajući sve to u obzir, jasno je da su stalna složenost i problemi s integracijom najveća briga voditelja IT-a, te da čak mogu usporiti daljnje inovacije.
Na pitanje čemu doista pridaju najveću pažnju prilikom donošenja odluke o kupnji, donositelji odluka u IT sektoru kao najvažniji čimbenik nisu naveli cijenu ili kvalitetu, već kompatibilnost. Rješavanje složenih i stalnih izazova s kompatibilnošću ne predstavlja učinkovitu upotrebu vremena IT timova u usporedbi sa strateškim planiranjem. Ako odluče riskirati i uložiti u inovacije, donositelji odluka u IT sektoru trebaju znati da će nova tehnologija upotpuniti postojeću strukturu – kao i buduće dodatke – bez potrebe za stalnim radom IT tima.
Prilika za hardver
Hardver je ključni dio IT infrastrukture svake organizacije. Donošenjem pametnih odluka tijekom postupka nabave hardvera, donositelji odluka u IT sektoru osigurat će da im njihova ulaganja budu od koristi u pružanju dodatnog vremena za strateški rad.
Svoje iskustvo gradimo sklapanjem partnerstava s organizacijama svih veličina koje integriramo u našu ponudu hardvera. Zato su naši uređaji za ispisivanje i skeniranje osmišljeni da traju, s tehnologijom koja će biti učinkovita u danima, mjesecima i godinama koje dolaze. Za to smo čak dobili i priznanja, kao što je nagrada Buyer’s Lab Inc. (BLI) 2022-2024 Most Reliable A3 Brand Award.
Svi naši uređaji odlikuju se vrhunskom tehnologijom koja donositeljima odluka u IT sektoru pruža dodatnu fleksibilnost po pitanju servisiranja. Na primjer, naši tehničari mogu obavljati redovne servise daljinskim putem, čime se štedi vrijeme i smanjuju emisije. Naši uređaji imaju i dugotrajne dijelove koje je lako zamijeniti.
Naposljetku, naša je tehnologija osmišljena tako da se jednostavno uklopi u vašu postojeću IT infrastrukturu, a naši stručnjaci mogu surađivati s vama kako bi osigurali besprijekornu integraciju sa starijim tehnološkim rješenjima. Budući da možemo ponuditi kombinaciju hardvera, rješenja i usluga kako bismo zadovoljili sve poslovne potrebe, ne morate sastavljati IT ekosustav od brojnih različitih dobavljača.
Prekretnica za donositelje odluka u IT sektoru
Naše istraživanje pokazuje da donositelji odluka u IT sektoru rade više, ali i da su i dalje uzbuđeni zbog inovacija. Postoji mnogo prostora za primjenu novih tehnologija koje mijenjaju način poslovanja tvrtki. Ali da bi iskoristili te prilike i ubrzali inovacije, donositelji odluka u IT sektoru trebaju više vremena i dodatni prostor za promišljanje kako bi se mogli usredotočiti na planiranje. A da bi dobili taj prostor, njihovo tajno oružje često uključuje ispravno postavljanje osnova. Kupnja hardvera koji ne stvara dodatni posao za njih i njihove timove - jer traje duže, uklanja gnjavažu oko servisiranja i savršeno upotpunjuje njihovu postojeću infrastrukturu.
Zanima vas kako vam hardver tvrtke Canon može pomoći u preobrazbi poslovanja? Cjelokupan portfelj uređaja za ispisivanje i skeniranje istražite ovdje.
Istražite više
-
ISTRAŽIVANJE
Barometar IT transformacije
Uvidi 1700 voditelja iz sektora IT-a na sedam tržišta područja EMEA o tome kako je njihova uloga evoluirala između 2019., 2021. i 2023., zajedno s njihovim predviđanjima i prioritetima za sljedeće tri godine.
-
ČLANAK
Otključavanje inovacija: Oslobađanje voditelja IT-a iz začaranog kruga „rješavanja problema”
Tijekom 2023. godine voditelji IT-a ušli su u začarani krug „rješavanja problema”, što je otežalo postupak primjene inovacija. Sada je vrijeme da ih oslobodimo i omogućimo im da uistinu budu predvodnici napretka. Saznajte kako.
-
ČLANAK
Je li prelazak na hibridni rad doista završen?
98 % voditelja IT-a još uvijek usavršava svoj model hibridnog rada. Otkrijte područja koja su ocijenili prioritetima najviše razine i zašto.
-
ČLANAK
Shvaćaju li zaposlenici ozbiljno upotrebu podataka sukladno propisima?
Upotreba podataka sukladno propisima: glavobolja za voditelje IT-a. Kako uspostaviti ravnotežu između slobode i kontrole? Uvidi iz Barometra IT transformacije otkrivaju stalne brige.