Bilo da se radi o sjajnoj maloprodajnoj brošuri, letcima za otvaranje restorana ili informativnom posteru pružatelja usluga zdravstvene zaštite, ispis igra ogroman dio komunikacijskih strategija za brojne industrije. Zapravo, nedavna istraživanja pokazuju da maloprodaja, proizvodnja, zdravstvo i javni sektor troše 50 % svog komunikacijskog proračuna na tisak1, a ni drugi nisu daleko od toga.
No stvaranje dojmljivih tiskanih marketinških materijala može biti skupo, naročito zato što 95 % tvrtki potrebe ispisivanja prebacuje na specijalizirane davatelje usluga. To je obično zato što traže profesionalnu kvalitetu, a nemaju interne resurse kako bi je ostvarili.
Ne radi se samo o konačnim rezultatima; bez kvalificiranog dizajnerskog tima unutar tvrtke, često se odlučuju prepustiti cijeli proces specijaliziranoj tvrtki, od dizajna do proizvodnje. Iako angažiranje vanjskih resursa može osigurati ekonomiju razmjera, organizacije koje samo žele brzo do ad-hoc rezultata, mogu osjetiti frustracije zbog vremena i troškova proizvodnje.
Budući da su marketinški proračuni sve manji, organizacije su pod pritiskom smanjiti troškove; ipak, zahvaljujući novim rješenjima na tržištu kao što je PosterArtist, tvrtke neće morati pristajati na kompromis po pitanju ispisa. Organizacije s uređajem tvrtke Canon sada dobivaju bolje alate za dizajniranje i izradu marketinških materijala unutar tvrtke u situacijama kad njihovo prepuštanje tiskarama nije financijski isplativo.
Više ne morate angažirati vanjske resurse za dizajn: izrađujte postere, natpise i letke za svoju tvrtku uz ova 4 jednostavna koraka
Što je PosterArtist?
PosterArtist je web-alat za dizajn i ispisivanje tvrtke Canon koji svima olakšava izradu marketinških materijala za samo nekoliko minuta. Dizajniran je kako bi svakom korisniku – imao on dizajnerske vještine ili ne – omogućio brzo i lako ispisivanje kvalitetnih materijala.
Ako ste profesionalac koji nema dovoljno vremena, softver vam omogućuje kreiranje materijala ispočetka, ali vam daje i resurse kojima ćete uštedjeti vrijeme i udahnuti život svojoj ideji. Besplatan pristup raznim bibliotekama fotografija, uključujući Pixabay, Unsplash i Pexels, znači da možete pronaći slike kojima ćete najbolje promovirati svoje poslovanje. U međuvremenu možete prilagoditi fontove, boje i teksture kako biste izrazili stil svoje robne marke i privukli pažnju svojih klijenata.
Nisu svi prirodni dizajner niti imaju viziju onoga što žele postići. Zato PosterArtist nudi i stotine unaprijed dizajniranih predložaka između kojih možete birati, organiziranih prema industriji, kako biste pronašli najprikladnije gotove opcije. Predlošci se jednostavno mogu prilagoditi i uskladiti s vašim potrebama.
Kako izraditi poster
1. korak: odaberite predložak ili radite ispočetka
PosterArtist je softver utemeljen na webu, što znači da nema potrebe za instalacijom; jednostavno se vratite na web-stranicu i pokrenite softver. Postavite lozinku kako biste izradili račun i započeli s upotrebom.Dočekat će vas početni zaslon s ikonama koje predstavljaju mnoge različite aplikacije među kojima su poster, natpis, jelovnik, kalendar i letak. Odaberite stavku koju želite izraditi. Zatim možete nastaviti analizirati poslovna područja kao što su maloprodaja, hrana i piće, škola i obrazovanje te teme poput događanja. U trećem redu pronaći ćete sličice prethodno učitanih predložaka koje možete odabrati.
Odaberite postojeći predložak iz niza opcija ili prijeđite na početni zaslon kako biste odabrali opciju „Create new“ (Stvori novi).
2. korak: prilagodba pozadine, fontova i boja
Ako ste odabrali unaprijed definirani predložak, sada imate mogućnost uređivanja pojedinačnih elemenata dizajna. Počnite s pozadinom. Opcije u predlošcima prikazuju zadanu pozadinu, ali po želji možete mijenjati ili uklanjati boje. Alat za odabir oblika možete upotrijebiti za izradu željenih oblika – proširite, rasporedite i obojite ih na predlošku ili praznoj podlozi kako biste izradili pozadinu.
Zatim razmotrite tekst. Uredite tekst predloška prema svojim potrebama, a ako počinjete ispočetka, ubacite ključne fraze i informacije koje želite prenijeti. Zatim uredite font, debljinu, položaj i boju teksta.
Želite grafiku učiniti luksuznijom? Odaberite značajku Gold/Silver Texture (Zlatna/srebrna tekstura) kako biste na tekstnim okvirima i logotipima ostavili dojam metalizirane, teksturirane pozadine.
Ako vam treba pomoć pri uređivanju odabira teksta i slika, možete upotrijebiti pametnu funkciju Auto Design. Jednostavno odaberite kategoriju postera, odaberite slike i unesite naslove, a softver će vam ponuditi korisne ideje o tome kako poboljšati dizajn.
PosterArtist je dizajniran tako da bude kompatibilan sa svim pisačima tvrtke Canon. To znači da možete iskoristiti specifične značajke uređaja, primjerice dodati fluorescentne ružičaste spot boje pomoću uređaja iz serije imagePROGRAF GP.
3. korak: odaberite slike
Ako upotrebljavate prethodno učitani predložak, neke slike će već biti uključene, ali moći ćete ih lako zamijeniti. Slike možete uvoziti izravno, što vam omogućuje prijenos vlastitih fotografija. Ako ste već spremili slike i logotipe, moći ćete ih vidjeti u području datoteka gdje čekaju spremne za vaš dizajn.
Osim toga, možete pristupati kolekcijama slika te pretraživati tisuće potencijalnih slika i fotografija koje možete uklopiti u svoj dizajn. Slike se mogu uređivati; možete im mijenjati veličinu, položaj, prilagođavati i dodavati efekte poput sjenčanja ili okvira.
4. korak: ispisivanje
PosterArtist je kompatibilan s pisačima iz cijelog asortimana tvrtke Canon, pa bilo da uređaj PIXMA upotrebljavate kod kuće, imageRUNNER ADVANCE ili i-SENSYS u uredu ili pak imagePRESS ili imagePROGRAF u profesionalnoj prostoriji za ispisivanje, možete biti sigurni da će ispis odgovarati onome što vidite na zaslonu računala. Jednostavno pritisnite tipku Proceed to Print (Nastavi na ispisivanje) i gledajte kako se dizajn realizira.
Trebate dodatnu podršku za PosterArtist? Ovdje pogledajte detaljni videozapis.
Zatražite informacije
- Canonovo informativno izvješće o stanju, „Stvaranje vrijednosti za klijente“, 2020.