Ušteda troškova
Uklonite potrebu za skupom IT infrastrukturom ili profesionalnim resursima.
Online upravljanje komunikacijom s klijentima (CCM) ne svodi se tek na napredniju produkciju dokumenata; u pitanju je korak prema naprijed u pristupu usmjerenom ka klijentima koji je potpuno usklađen i cijenom prihvatljiv, a služi poboljšanju iskustava kupaca.
Integracijom upravljanja procesima i kanalima otvara se novi dijaloški kanal za vašu poslovnu komunikaciju. Prijeđite na potpuno upravljanu uslugu u računalnom oblaku i iskoristite jedinstvenu CCM aplikaciju za klijente tvrtke Canon.
Obrada se organizira izradom poruka koje su spremne za željenu vrstu isporuke, od primljenih datoteka s podacima klijenata.
Pripremljene datoteke dostupne su za povrat klijentu na daljnju obradu i/ili isporuku krajnjem korisniku.
Više vremena provedite koncentrirajući se na svoje osnovne aktivnosti kroz preusmjeravanje produkcije te isporuke materijala i pošte stručnim timovima tvrtke Canon.
Krajnji korisnici e-poštom dobivaju potpuno formatirane poruke, uključujući i izvješća o neisporučenim e-porukama.
Osigurajte automatsku komunikaciju i isporuku datoteka za ispis u slučaju neuspješne isporuke e-poruka nakon više pokušaja.
Tvrtka Canon upravlja podacima koje primate te ih obrađuje, formatira u komunikacijski izlaz i na siguran način pohranjuje u oblak.
Naši su zaposlenici iznimno vješti u konverziji podataka u personalizirane, ciljane i sukladne poruke.
Zaštićeni daljinski pristup donosi CCM rješenje bez skupih licenca ili lokalnih stručnjaka.
Proširite mogućnosti isporuke i uštedite na troškovima za resurse uz platformu za upravljanje komunikacijom s klijentima kojom se upravlja iz jedne točke – lokalno i u oblaku.
– Markus Stricker, glavni direktor, MSP
Novi sustavi, poput komunikacijske platforme tvrtke Canon, nezamjenjivi su pri zadržavanju postojećih i pridobivanju novih klijenata.
Istražite nove načine privlačenja klijenata koristeći digitalna rješenja za komunikaciju.