Budite bezbrižni u svakom trenutku
Možemo identificirati potencijalne probleme i prije nego što ih korisnici postanu svjesni.
Neočekivani problemi sa sustavom za upravljanje ispisivanjem tvrtke Canon mogu rezultirati zastojima u radu uređaja te značajno utjecati na produktivnost i moral zaposlenika. Uživajte u većoj kontroli i boljem korisničkom iskustvu uz zaštitu svog okruženja za ispis i skeniranje od neočekivanog.
Daljinsko upravljanje događajima tvrtke Canon je usluga proaktivne podrške, a nadzor poslužitelja za ispisivanje upotpunjuje standardnu softversku podršku tvrtke Canon. Povećajte dostupnost svoje infrastrukture za ispis i skeniranje te osigurajte ravnomjerno poslovanje svoje tvrtke.
Potencijalne probleme možete identificirati i istražiti što je moguće prije zahvaljujući kontinuiranom daljinskom nadzoru vašeg sustava za upravljanje ispisima.
Izbjegnite prekide u poslovanju – upozorenja s ključnim informacijama o događajima automatski se šalju u centar za podršku tvrtke Canon na dodatnu istragu.
Nemojte dopustiti da manji problemi prerastu u velike; osigurano je daljinsko rješavanje incidenata i obavještavanje kontakt-osobe korisnika.
Naš tim za podršku ima višegodišnje iskustvo u izvođenju potrebnih analiza i razrješenju prijavljenih incidenata.
Praćenje svih incidenata koje naša proaktivna usluga prijavi.
Naš tim za podršku upotrebljava isprobane i testirane alate za praćenje i održavanje vašeg sustava za upravljanje ispisima.
Osigurajte pristup najnovijim ažuriranjima za proizvod, nadogradnjama i stručnoj tehničkoj podršci.
Tvrtke svih veličina mogu povećati produktivnost i smanjiti troškove zahvaljujući rješenjima za usluge upravljanja ispisivanjem tvrtke Canon.
Zadržite kontrolu nad poslovnim ispisivanjem kako biste smanjili troškove i osigurali sukladnost.