Piotr kaže da je fotografiranje svjetlosnih tragova relativno jednostavno. „Treba vam samo standardna oprema za fotoaparat, stativ i dobra lokacija“, kaže. „Nije komplicirano snimiti tu vrstu fotografije, a rezultati koji su vidljivi na LCD zaslonu uvijek su fantastični. Ponekad čak ne morate uređivati fotografije jer izgledaju odlično kakve jesu.“ Snimljeno modelom Canon EOS 5D Mark IV s objektivom Canon EF 16-35mm f/2.8L USM (koji je naslijedio Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM) pri 18 mm, 25 s, f/11 i ISO1000. © Piotr Skrzypiec
Piotr Skrzypiec je turistički vodič, a noću fotografira svjetlosne tragove. Svojim poznavanjem prekrasnih lokacija i tehnika duge ekspozicije koristi se za snimanje prekrasnih pejzaža u Sloveniji i šire. Stoga ne iznenađuje kako je pobijedio na prvom natječaju Redline Challenge tvrtke Canon.
Fotografsko natjecanje usmjereno je na razvoj vještina amaterskih fotografa kratkim „svjetlima u mraku“. Tri Piotrove fotografije ušle su u uži izbor sudaca, a njegova atmosferična fotografija nadvožnjaka obavijenog maglom odabrana je kao pobjednička.
Piotr je upotrijebio dugu ekspoziciju kako bi oštra svjetla automobila u pokretu pretvorio u vijugave svjetlosne tragove. Duga ekspozicija podrazumijeva fotografiranje s malom brzinom zatvarača, koja može biti u rasponu od nekoliko sekundi do nekoliko sati, a rezultira zamućenjem objekata u pokretu. Ta tehnika ne zahtijeva poseban fotoaparat ili objektiv, a rezultati mogu biti dojmljivi. Osim zamućenja pokreta, duge ekspozicije pogodne su za povećanje količine svjetlosti koja dolazi u fotoaparat i posljedičnog smanjenja ISO vrijednosti, čime se poboljšava kvaliteta slike.
Piotr ponovno posjećuje lokacije drugih fotografija i dijeli savjete o tome kako snimiti slične fotografije svjetlosnih tragova.