Marc se često ugleda na druge cijenjene fotografe u čijem radu traži ideje i koncepte. „Inspiraciju crpim iz natjecanja i nagrada te zatim analiziram profile svih umjetnika koji su ih osvojili“, kaže, „a naročito najbolje fotografe divljih životinja s londonskih godišnjih natječaja.“
Sljedeći je korak pronalazak prave lokacije. Upotrijebite poznavanje lokaliteta, potražite očekivano mjesto za životinju koju ste odabrali i nastavite se vraćati na njega. „Idite dan po dan, jer prvi put možda nećete dobiti znak da su životinje tamo“, objašnjava Marc. „Ali ako nastaviti ići tri dana zaredom, obično ćete nešto primijetiti.“
Kada pronađete svoju lokaciju, razmislite o osvjetljenju. „Ako samo želite osvijetliti životinju, onda snimajte pri brzinama zatvarača od oko 1/100“, kaže Marc. „No, ako želite obuhvatiti i dio staništa, fotoaparat morate postaviti na dugu ekspoziciju.“
Eksperimentiranje s većim brzinama zatvarača ne mora biti tek praktičan izbor. Ako se nađete u prometnom gradu ili ako pri ruci imate svjetiljku – to može biti odlična prilika za eksperimentiranje s tragovima svjetla.
„Ako upotrebljavate prirodno svjetlo ili svjetiljku, morate odabrati veće brzine zatvarača i raditi na najširem otvoru blende kojim možete upravljati uz istovremeno održavanje kvalitete“, kaže Marc. „Ako upotrebljavate umjetno svjetlo, fotoaparat postavite na, recimo, 1/100. Za sinkronizaciju s bljeskalicom morate odabrati postavku ispod 1/250.“
Objektiv kao što je Canon RF 50mm F1.8 STM ima širok otvor blende, idealan za ovu vrstu snimanja.
Jedan dio kompleta koji Marc voli upotrebljavati je difuzor, naročito kada je u pitanju makro snimanje. „Kada snimam žabe ili daždevnjake, njihova koža može biti vlažna od okoline“, objašnjava. „Može stvoriti neprirodan odsjaj, zbog čega je dobro upotrijebiti difuzor koji će smekšati svjetlost.“
„Veći difuzori su i bolji, ali budući da je ovdje u pitanju makro fotografija, a životinje o kojima pričamo su malene, ne treba vam veliki difuzor“, kaže.
Ako ga nemate, možete improvizirati i upotrijebiti neki drugi predmet umjesto difuzora ili da ga izraditi kod kuće od papira. „Svoj sam kupio preko interneta prije nekoliko godina, ali kada ga nisam imao, upotrijebio sam sjenilo za vjetrobransko staklo automobila kako bih izbjegao sunčevu svjetlost ljeti. Važno je da svjetlo bljeskalice učinite mekšim, tako da vam treba nešto što će proširiti svjetlo“, objašnjava Marc.