Kontaktirajte nas
Obratite nam se za podršku telefonom ili e-poštom
U slučaju da dođe do kvara proizvoda tvrtke Canon, naše klijente pokriva European Warranty System (EWS) tvrtke Canon koji obuhvaća besplatno rješavanje kvara tijekom ograničenog vremenskog razdoblja nakon kupnje (odredbe i uvjeti vrijede).
EWS se sastoji od dvije ponude usluga, a ponuda koja je dostupna vama ovisi o vašoj lokaciji i vrsti kupljenog proizvoda. Za većinu proizvoda široke potrošnje tvrtke Canon nudimo uslugu vraćanja neispravnog proizvoda. U slučaju kvara u radu uređaja tvrtke Canon u sklopu jamstvenog razdoblja, potrebno ga je vratiti u službeni servis tvrtke Canon u kojem će ga besplatno popraviti ovlašteni tehničari tvrtke Canon. Nakon servisa, uređaj ćemo vam vratiti.
Za određene laserske i tintne uređaje (samo u određenim državama) nudimo uslugu servisiranja na licu mjesta. Popis uređaja za koje nudimo takvu uslugu potražite u uvjetima i odredbama za pružanje jamstva na licu mjesta u nastavku.
U slučaju kvara u radu uređaja u sklopu jamstvenog razdoblja, jamstvo na licu mjesta realizirat ćemo na sljedeći način:
Servisiranje na licu mjesta (od strane tehničara)
Zamjena na licu mjesta (putem kurirske službe)
Ako u nastavku nisu navedeni uvjeti i odredbe za pružanje jamstva na licu mjesta, to znači kako ta usluga nije dostupna u vašoj državi. U tom slučaju na raspolaganju imate samo jamstvo koje ostvarujete vraćanjem neispravnog proizvoda.
P: Koje se jamstvo primjenjuje na proizvode tvrtke Canon kupljene u Europi?
O: Općenito, Canon nudi EWS za proizvode kupljene u sljedećim državama:-
Austrija, Belgija, Bugarska, Cipar, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Grčka, Hrvatska, Irska, Island, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Mađarska, Malta, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal, Republika Češka, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Španjolska, Švedska, Švicarska i Ujedinjeno Kraljevstvo.
Pregledajte pune Odredbe i uvjete ovog jamstva.
P: Moram li fizički registrirati svoj proizvod kod tvrtke Canon kako bi se EWS mogao primijeniti ili aktivirati?
O: Općenito, ne postoji zakonska obveza da korisnici registriraju proizvod kod tvrtke Canon u svrhu EWS jamstva. Registriranje proizvoda kod tvrtke Canon putem Canon ID-a omogućit će nam slanje ciljanih promotivnih materijala i ažuriranja za vaše proizvode. Neka povremena promotivna jamstva mogu zahtijevati registraciju kod tvrtke Canon, ali posebne Odredbe i uvjeti promocije navest će to, ako je primjenjivo.
P: Koje informacije o jamstvu trebam pronaći u pakiranju kad kupim proizvod tvrtke Canon?
O: Za države u kojima je primjenjiv europski jamstveni sustav (EWS), svako će pakiranje proizvoda u pravilu sadržavati jamstveni list za EWS. Izgledat će slično sljedećemu:
P: Je li nužno ispuniti i vratiti tvrtki Canon bilo kakvu dokumentaciju radi registracije jamstva u sklopu EWS-a?
O: Nije nužno vratiti nikakvu dokumentaciju tvrtki Canon kako biste se registrirali za europski jamstveni sustav (EWS). Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu EWS jamstva, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (uključujući originalni datum kupnje) za proizvod, a u nekim slučajevima trebat će predočiti i ispunjen jamstveni list. Specifične zahtjeve zatražite u određenoj državi.
P: Koja je dokumentacija potrebna za zahtjev za popravak u sklopu EWS jamstva?
O: Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu EWS-a, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (uključujući originalni datum kupnje) za predmetni proizvod, a u nekim slučajevima trebat će predočiti i ispunjen jamstveni list. Specifične zahtjeve zatražite u određenoj državi. Promotivne jamstvene ponude mogu navoditi i dodatne zahtjeve, pa stoga pregledajte posebne Odredbe i uvjete bilo kakvih promotivnih ponuda (ako je to primjenjivo)
P: Kako registrirati EWS jamstvo za proizvod tvrtke Canon koji sam dobio/la kao dar?
O: Općenito, ne postoji zakonska obveza da korisnici registriraju proizvod kod tvrtke Canon u svrhu EWS jamstva. Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu EWS jamstva, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (uključujući originalni datum kupnje) za proizvod, a u nekim slučajevima trebat će predočiti i ispunjen jamstveni list. Ovaj dokaz o kupnji (uključujući originalni datum kupnje) vrijedi i za proizvode primljene kao dar.
P: Koliko dugo vrijedi tipično EWS jamstvo tvrtke Canon?
O: Općenito, proizvodi tvrtke Canon nude 24-mjesečno EWS jamstvo. Iznimke se mogu primjenjivati i primjenjuju se, a često trgovci nude vlastite promocije produženja jamstva. Ako niste sigurni, pogledajte odjeljak o jamstvu na web-mjestu podrške tvrtke Canon u odgovarajućoj državi ili se obratite distributeru (u slučaju produženja jamstva koje nudi distributer).
P: Ako kupim proizvod tvrtke Canon izvan država u kojima Canon nudi EWS jamstvo, hoće li moj proizvod i dalje biti pokriven EWS jamstvom ako sam građanin države članice europskog jamstvenog sustava?
O: Pojedinosti o specifičnom jamstvu koje se nudi po proizvodu obično se nalaze u pakiranju proizvoda. Općenito, proizvodi će biti pokriveni jamstvom koje vrijedi za njihovu specifičnu prodajnu regiju, a krajnji će kupci morati vratiti proizvode u odgovarajuću regiju kako bi mogli zatražiti popravak u sklopu jamstva. Tvrtka Canon općenito ne nudi globalno jamstvo, osim u slučaju kad je to izričito navedeno za određene proizvode/regije.
P: Ako sam kupio/la proizvod tvrtke Canon i kasnije odlučim dati/prodati ga nekom drugom unutar navedenog jamstvenog razdoblja za europski jamstveni sustav (EWS), prenosi li se to EWS jamstvo s proizvodom?
O: da, proizvodi tvrtke Canon pokriveni su europskim jamstvenim sustavom (EWS) bez obzira na to tko je stvarni vlasnik proizvoda. Međutim, datum početka i završetka jamstva primjenjivat će se na izvorni datum kupnje, a ne na datum sljedeće prodaje. Ako želite izričito zatražiti popravak u sklopu EWS jamstva, uvijek će trebati tvrtki Canon predočiti originalni valjani dokaz kupnje (uključujući originalni datum kupnje) za proizvod, a u nekim slučajevima trebat će predočiti i ispunjen jamstveni list. Specifične zahtjeve zatražite u određenoj državi.
P: Ako sam kupio proizvod tvrtke Canon pokriven europskim jamstvenim sustavom (EWS) i putujem u drugu državu koja nije pokrivena EWS-om, a proizvod zahtijeva popravak, hoće li mi biti ponuđen popravak u sklopu jamstva?
O: Tehnički, jamstva tvrtke Canon vrijede samo u regiji u kojoj je proizvod prodan i za koji su u pakiranju priloženi posebni detalji jamstva. Tvrtka Canon općenito ne nudi globalno jamstvo, osim u slučaju kad je to izričito navedeno za određene proizvode/regije. Klijentima tvrtke Canon uvijek savjetujemo da se obrate lokalnim predstavnicima tvrtke Canon kako bi vidjeli koja im je pomoć dostupna. U nekim slučajevima možda ćete morati platiti za sve primjenjive popravke i zatim pokušati zatražiti povrat od tvrtke Canon (to se odnosi samo ako je popravak kvara pokriven odredbama EWS-a – na primjer, izuzeta je zlouporaba od strane korisnika) kad se vratite u područje europskog jamstvenog sustava (EWS). Kao podršku svom potraživanju, savjetujemo da sačuvate odgovarajuću dokumentaciju o troškovima nastalima zbog popravaka.
Obratite nam se za podršku telefonom ili e-poštom
Registrirajte proizvod i upravljajte svojim Canon ID računom
Pronađite servisni centar i pronađite druge korisne informacije o našim procesima popravka